سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاییز 1385 - نوشته های یغما


ساعت 10:29 صبح چهارشنبه 85/9/8



ahmadinejad1


ahmadinejad10

ahmadinejad11

ahmadinejad14ahmadinejad13ahmadinejad12

ahmadinejad22
ahmadinejad24



¤ نویسنده: یغما

نوشته های دیگران ( )

ساعت 10:29 صبح چهارشنبه 85/9/8

چند خطی از یکی از نشریات دانشجویی دانشگاه رو براتون در این جا مینویسم:

در احوالات طناز دانشجویان دانشگاه:

اسم:یکی از نیک مردان روزگار

شهرت:غمخوار

سن:(+??)نزدیکی های ازدواج!!!

سابقه:?سال و خورده ای

روش های افزایش نشاط علمی دانشجویان:

?-ازدواج : اولین و آخرین راه برای افزایش شور و نشاط بچه ها!

?-نمره اضافی:از توضیح واضحات جدا معذوریم

?-برگزاری بازدید های علمی از موزه حیات وحش دارآباد!! شهربازی سرزمین عجایب!! واحد غیر برادران!!!و ...

?- در صورتی که سه راه بالا جواب نداد چاره ای جز اعمال زور و فشار که نداریم که راهکارهای زیر پیشنهادمی شود.

نرده کشی محیط خوابگاه برای جلوگیری از ورود پیش از موقع ! دانشجویان

مین گذاری اطراف استخر برای جلوگیری از آلوده شدن بچه ها به خوشگذرانی و عیاشی )یا مین ضد نفر(

مین گذاری اطراف کتابخانه و سالن مطالعه برای جلوگیری از فرار مغزها

کشیدن سیم خاردار در اطراف کلاس ها برای ممانعت از دودره کردن کلاس ها!

 


¤ نویسنده: یغما

نوشته های دیگران ( )

ساعت 9:33 عصر سه شنبه 85/9/7

به نام خدا

از این به بعد در بخش دانشگاهمون خبرهای خواندنی و جالبی رو در مورد دانشگاه مون(دانشگاه امام صادق) چه واحد برادران و چه واحد خواهران خواهید خواند...

پس منتظر بمانید!


¤ نویسنده: یغما

نوشته های دیگران ( )

ساعت 9:33 عصر سه شنبه 85/9/7

به نام رحمن

اولین جلسه عمومی همایش پیوند آسمانی با حضور تعدادی از اعضای فعال و مدیران در تاریخ ?/?/???? در ساعت ?? تا ?? در محل موسسه تبیان برگزار شد.

در این جلسه حدود?? نفر حاضر بودند که عبارت بودند از :خانم آقاجانی ، خانم ها احمدی ،توسلیان،تقی زاده، مددی،طباطبایی،کاشانی و ... و آقای ابطحی،هایزاده، نجفی، ابراهیمی، میرحسینی، تقی زاده و هاشمی

دراین جلسه از ابتدا بر موضوع برگزاری همایش پیوند آسمانی بحث شد و تقریبا هم بحث های مفصلی صورت گرفت که نتیجه آن هماهنگی حاضرین و فعالین امور اجرایی همایش بود.

نکته مهم نیز تشکیل بلافاصله گروه های کاری بود که مطابق آن گروه های گرافیک و تزیین و نویسندگی و انتخاب موضوع و نشریه و بلافاصله تشکیل جلسه دادند

در مجموع نکات مثبت و منفی جالب زیر رو میتونم درمورد جلسه بگم:

بعدا میگم...


¤ نویسنده: یغما

نوشته های دیگران ( )

ساعت 4:13 عصر سه شنبه 85/8/30

واقعا دیگه نمیدونم چی باید بگم!

آخه آدم های ابلهی که این جور چیزها رو تا دستتون میرسه تا ... عروسی میشه!!!!

این هم دستآورد دیگه کار شما ها! بهتره این جور آدما اگه شناخته میشن فقط از بین برن! البته دیگه چی بگیم که این بوسنیایی ها رو فکر کنم خود ما دستشون رو گرفتیم !

 

موضوع انتشار جنجالی سی‌دی غیراخلاقی منتسب به یک هنرپیشه زن، اکنون دیگر از مرزهای ایران نیز فراتر رفته و هفته گذشته، دستمایه توهین یک نشریه اروپایی به امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی شده است.

به گزارش خبرنگار «بازتاب»‌، هفته گذشته یک هفته‌نامه بوسنیایی به نام «اسلوبودنا بوسنا» در اقدامی عجیب، عکسی بزرگ و تیره از امام خمینی(ره) را به چاپ رسانده که در میان آن، تصاویر پورنو مربوط به فیلم غیراخلاقی منتسب به هنرپیشه ایرانی سریال «نرگس» آورده شده است.

در این مطلب با نام سورینای ایرانی، تلاش شده تا موضوع پخش تصاویر پورنوی «سورینا»، یک خواننده زن کروات در گذشته، با سوژه به وجود آمده در ایران که سراسر دنیا آن را با نام امام خمینی(ره) می شناسند، پیوند زده شود.

هرچند انتشار تصاویر زننده در نشریات بوسنی عادی است و این کشور مسلمان در فرهنگ غربی، گوی سبقت را از دیگر کشورهای اروپایی ربوده است،اما چاپ تصویر بزرگ‌ترین مقام سیاسی و مذهبی ایران و جهان اسلام، قلب بسیاری از مسلمانان و به ویژه ایرانیان مقیم این کشور را جریحه‌دار کرده است، چرا که حتی در کشورهای لائیک نیز تا این اندازه به مقامات مذهبی بی‌احترامی نمی‌شود.

هرچند ممکن است انتظار عدم تعرض به جمهوری اسلامی و شخصیت‌های بلندپایه دینی ما در نشریات به اصطلاح آزاد اروپایی، اندکی با واقع‌بینی فاصله داشته باشد، اما دست‌کم جای این پرسش باقی است که چرا این اتفاق در کشور بوسنی با اکثریت قاطع مسلمانان نیز باید رخ دهد؟

این در حالی است که شماری از جوانان ایرانی در جریان نسل‌کشی مسلمانان بوسنی، جان خود را در راه کمک‌رسانی به آنان از دست دادند.

مشخص نیست اکنون با گذشت دوازده سال از جنگ بوسنی، نمایندگان دیپلماتیک و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی، در این مدت به رغم سرمایه‌گذاری‌های فراوان ایران، چه عملکردی در این کشور داشته‌اند که اکنون با چنین پدیده‌هایی روبه‌رو هستیم؟!

این در حالی است که گفته می‌شود، هم‌زمان با کاهش فعالیت‌های ایران در بوسنی و محدود شدن آن به مسجدسازی، نفوذ آمریکایی‌ها در مطبوعات این کشور، افزایش یافته و از جمله چندی پیش، آنان روزنامه «دنونی آواز» را خریداری کردند.

گفتنی است پیش از این نیز در برخی رسانه های مطرح اروپایی مانند دیلی میل و گاردین، خبر مربوط به فیلم منتسب به این بازیگر منتشر شده بود.


¤ نویسنده: یغما

نوشته های دیگران ( )

ساعت 5:24 عصر سه شنبه 85/8/23

متهم پرونده فیلم منتسب به هنرپیشه زن سریال تلویزیونی نرگس دستگیر شد.

به گفته منابع مطلع ، این پسر جوان که پس از تکثیر و توزیع سی دی غیر اخلاقی منتسب به خانم زهرا امیر ابراهیمی به دبی فرار کرده بود روز دوشنبه از سوی ماموران اینترپل دستگیر شد

گفته می شود قرار است اینترپل متهم دستگیر شده را به پلیس ایران تحویل دهد.در همین حال امیرابراهیمی اعلام کرده که به زودی در یک نمایش نقش آفرینی می کند.این بازیگر سینما و تلویزیون افزود:نمایشنامه را خوانده ام و آمادگی خود را برای حضور در صحنه اعلام کرده ام.

وی گفته: درحال حاضر فیلم سینمایی «حافظ» و «سفر به هیدالو» را به ترتیب به کارگردانی «ابوالفضل جلیلی»و «مجتبی راعی»آماده پخش دارم.امیرابراهیمی در مورد سی دی پخش شده و شایعه خودکشی اش توضیح داده:من از طریق پلیس امنیتی در حال پیگیری شایعات هستم.

بازیگر سریال های «نرگس» و «کمکم کن» ادامه داد: من در سلامت کامل به سر می برم و هیچ دلیلی بر خودکشی نمی بینم و از تمام رسانه ها و اشخاصی که شایعه پراکنی کرده اند، شکایت کرده ام و مسوولان امنیتی در حال پیگیری این مساله هستند.?

وی پیش از بیانیه اخیرش با تکذیب تمامی مصاحبه هایی که در مورد این مساله از او در رسانه های گوناگون به چاپ رسیده و در سایت های اینترنتی درج شده، تاکید کرده است تا چند روز دیگر تکلیف تمامی این شایعات و مسائل مشخص خواهد شد

 


¤ نویسنده: یغما

نوشته های دیگران ( )

ساعت 5:20 عصر سه شنبه 85/8/23

زهره تقلبی دستگیر شد!

رییس پلیس تهران:به حول قوه الهی و با تلاش ماموران نیروی انتظامی تهران بزرگ ? نفر از عوامل اصلی این پرونده را دستگیر

و تحویل مقامات قضایی داده شد ولی هنوز متهم ردیف اول علی

ملقب به قشو متواری شده است .اخرین گزارشات حاکی است که رد پای این شخص را تا حوالی زادگاه خود یعنی قزوین تعقیب

کرده اند.

 

زن مبدل خانم ابراهیمی به تمامی کارهای خود اعتراف کرده اس

ت و فردا در شعبه ? دادگاه قضایی تهران محاکمه خواهد شد.

رییس پلیس تهران:خانوم سکینه.م متولد ??.?.?? تهران میباشد وی که ?سالی است که از خانه ی پدری خود متواری شده است به خاطره پول و البته با فریب نقش اول این داستان (علی معروف به قشو) تن به این کار نا جوانمردانه داده است و البته از این عمل خود اظهار ندامت میکند و همه ی ماجرا را اعتراف کرده است


¤ نویسنده: یغما

نوشته های دیگران ( )

ساعت 4:31 عصر سه شنبه 85/8/23

بررسی علمی - فنی تصاویر دروغین نسبت داده شده به یک چهره سینمایی با ذکر این مهم که نباید بگذاریم حرمت هنر و هنرمند لگد مال شود
گروه تحقیقاتی «RESCUE SQUAD» : فیلم غیراخلاقی که گفته می‌شد یک هنرپیشه در آن حضور دارد، شایعه تصویری است / باید از هنرپیشه عذرخواهی شود

سرپرست گروه تحقیقاتی «RESCUE SQUAD» در گفت‌وگو با ایرانیوز، تأکید کرد: «فردی که در فیلم دیده می‌شود، شباهت‌های فیزیکی خاصی به شخص هنرپیشه واقعی دارد، اما آن‌ها دو نفر هستند.»

گروه تحقیقاتی «RESCUE SQUAD» اعلام کرد فیلم غیراخلاقی که گفته می‌شد یک هنرپیشه در آن حضور دارد، شایعه تصویری است و باید از هنرپیشه عذرخواهی شود.

سرپرست این گروه تحقیقاتی در گفت‌وگو با ایرانیوز، تأکید کرد: «فردی که در فیلم دیده می‌شود، شباهت‌های فیزیکی خاصی به شخص هنرپیشه واقعی دارد، اما آن‌ها دو نفر هستند.»
وی توضیح داد: «در دو هفته اخیر به دنبال انتشار فیلمی در یک وب‌سایت، شایعه حضور یک هنرپیشه در فیلمی غیراخلاقی مطرح شد و به دلیل عدم وجود منبع موثقی جهت کسب اطلاعات صحیح در این مورد، شایعات تازه‌ دیگری نیز منتشر شد و با توجه به اهمیت موضوع، گروه تحقیقاتی «RESCUE SQUAD» با هدف روشن شدن حقایق به بررسی تصاویر منتشر شده پرداخت.»

فیلم بررسی شده است
این مقام «RESCUE SQUAD» که خواست نامش فاش نشود، با بیان این که گروه تحقیقاتی مذکور در سال 81 تشکیل شده و تاکنون از طریق بررسی فیلم‌های مستند علت‌های حوادث غرق شدن دانش‌آموزان دختر در پارک‌شهر تهران و کشته شدن موتورسوار رکوردشکن در پیست استادیوم آزادی را روشن کرده است، درباره موضوع فیلم جنجالی اخیر توضیح داد: «سی‌دی منتشر شده محتوی دو فایل تصویری با مدت زمان‌های 23 دقیقه و 40 ثانیه، و دیگری 2 دقیقه و 37 ثانیه با فورمت MPEG اما دارای Video Size متفاوت بود. پس از ترمیم کیفیت تصاویر در کارگاه تدوین «RESCUE SQUAD»، حدود 85 فریم عکس از فیلم مورد نظر گرفته شد و در اختیار گروه بررسی قرار گرفت.»

سرپرست «RESCUE SQUAD» با اشاره به تشکیل گروهی از صاحبنظران و هنرمندان به منظور بررسی تصاویر، ادامه داد: «روزهای یکشنبه و دوشنبه (هشتم و نهم آبان‌ماه) به درخواست ایرانیوز فیلم و عکس‌ها برای گروه هنرمندان نمایش داده شد که پس از بررسی مواردی چون حالت‌های مختلف چهره و فرم اعضای صورت فرد داخل فیلم و مطابقت آن با عکس‌های هنرپیشه واقعی، روز گذشته اعلام شد این دو نفر به یکدیگر شباهت‌های ظاهری زیادی دارند و در نتیجه حضور هنرپیشه در فیلم، صحت ندارد.»
سرپرست گروه تحقیقاتی «RESCUE SQUAD» با اشاره به این که طبق توافقات قبلی نام اعضای گروه بررسی اعلام نمی‌شود، تصریح کرد: «شباهت بیش از اندازه میان شخص داخل فیلم و هنرپیشه واقعی، همه را در اشتباه فرو برد به طوری که وقتی شایعه شده است شخص مشهوری در فیلم حضور دارد، به سختی می‌توان به بیننده ثابت کرد فردی که در فیلم می‌بینید، آن هنرپیشه نیست. تأثیر قدرت شایعه بر ذهن مخاطبان، آن‌ها را وادار به قبول دروغ کرد اما این در حالی است که اگر شایعه حضور هنرپیشه مطرح نمی‌شد، هر کسی هنگام تماشای آن حتی متوجه شباهت این دو نفر نیز نمی‌شد.»


¤ نویسنده: یغما

نوشته های دیگران ( )

ساعت 7:14 عصر دوشنبه 85/8/22

ناگاه لگد مال کردن!

آنهم یک  زن !

میگفتند که زن موجودی است که صفت لطافتش را ،خدا خود در آن قرار داد آنچنان که گفتند پیام برش عشق خود به زن را علنا ابراز کرد!

اما چه صیغه ای است که گاهی و هر از گاهی این همه زیبایی و لطافتت باید لگدمال شود آنهم ناگاه!و چه سری است بس نهفته که این لگدمالی هم بدست مردی صورت میگیرد!آن مردی که مرد نیست بس زنی ست که صفات ضعف زن را به ارث برده است. کسی که معمولا یا سر بر لاک خود کرده و گم می شود و یا فرار را بر قرار ترجیح می دهد و چه چیزی بیشتر از هوس آن مرد را وادار به چنین گناهی ناپذیرفتنی از جانب انسان و نابخشودنی از طرف ذات لایزال حق میکند!

هوسی که یک سرش سرکشی است و سر دیگرش بی شک انتقام الهی!

 

 


¤ نویسنده: یغما

نوشته های دیگران ( )

ساعت 7:14 عصر دوشنبه 85/8/22

 


 

دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: با تلاش پلیس بین‌الملل متهم اصلی فیلم منتشر شده در خصوص بازیگر منتسب به سریال نرگس شناسایی و تا آخر هفته توسط پلیس به ایران منتقل می‌شود.

سعید مرتضوی در گفت‌وگو با فارس افزود: پس از منتشر شدن این فیلم دادستانی تهران پیگیری این پرونده را با توجه به حساسیت‌هایی که در جامعه به وجود آمده بود عهده‌دار شد و در این خصوص اقدامات قضایی مربوط انجام گرفت.

وی ادامه داد: با پیگیری دادستانی تهران و فعال شدن پلیس بین‌الملل فرد یاد شده در خارج از کشور شناسایی شده و تا آخر هفته دستگیر و به ایران منتقل می‌شود.


¤ نویسنده: یغما

نوشته های دیگران ( )

<      1   2   3   4   5      >

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
5

:: کل بازدیدها ::
103811

:: درباره من ::

پاییز 1385 - نوشته های یغما

:: لینک به وبلاگ ::

پاییز 1385 - نوشته های یغما

:: اوقات شرعی ::

:: لینک دوستان من ::

خاطرات یک حاج آقا
خاطرات برسا(‏خاطرات روزهایی بارانی!)
عاشق

:: لوگوی دوستان من ::



:: آرشیو ::

تابستان 1386
زمستان 1385
پاییز 1385
زمستان 1383

::وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: خبرنامه وبلاگ ::